connectedtonamibia.reismee.nl

Een nieuwe reis voor de boeg!

We vertrekken weer richting Nambie. De samenstelling van het reisgezelschap is ietwat anders dan in februari 2011. Op 27 juli stappen Ron, Ingrid en Ian (7 jaar) in het vliegtuig. We verblijven eerst een paar dagen in Zuid Afrika (familiebezoek), waarna we op 2 augustus 's middags doorvliegen naar Windhoek waar Alwyn ons oppikt, om aan de slag te gaan voor de nieuwe projecten van de stichting.

De eerste twee dagen brengen we door in Windhoek (voor de insiders: bij Eghard), waarna we richting Tsintsabis afreizen. In Tsinsabis bezoeken we verschillende projecten vanuit een vaste lokatie (waarschijnlijk bij Klaas en Dolly in hun nieuwe huis). Ida, Mangetti West, Treesleeper, het Hostel, de Dagebreek school en nog veel meer staat op het programma.

Na ongeveer een week vertrekken we op 11 augustus richting Outjo waar we verblijven bij Danie en Elsie op de Vreugdeguestfarm. Hier kunnen we handen flink uit de mouwen. Het is de bakermat van ons nieuwste project 'door zon naar water'.

Aan ons verblijf in Outjo koppelen we een bezoek aan Etosha. We hopen dat Ian, naast alle indringende ervaringen en tegenstellingen in levensstandaard die hij in Namibie zal leren kennen, ook de natuurpracht en de big five zal zien (en wij dus ook).

Net als in februari zullen we jullie op de hoogte proberen te houden van onze activiteiten! Reis vooral met ons mee

Laughing
....