connectedtonamibia.reismee.nl

Geland in Windhoek

Vanmorgen om 6.45 NL tijd had ik een SMS dat ze na een goede vlucht geland waren! Groet, Ingrid

Margit van Lotringen

Lieve allemaal,
wij wensen jullie een hele goede reis!
Geniet ervan en hopen dat jullie alles voor elkaar krijgen wat jullie wensen zijn.
Veel liefs van ons, Piet Hein, Margit, Sem, Merijn, Tessel

Erik van den Boogaard

Denk ook aan het ont-moeten. Het mag allemaal, maak het niet te dol. Elk (ontwikkelings)werk kent zijn grenzen. Dus ook genieten en de tijd nemen om alle indrukken (heftig?) te verwerken en met elkaar (ons?) te delen.
Warme groet (ook al is het hier nat en fris). Erik

Jenny

Lieve opa en oma,

Veel plezier op vakantie en maak er een leuke reis van!

xxJenny

juf Carla

Dag opa en oma van Tessel,
We gaan jullie in groep 7 tijdens aardrijkskundeles volgen. Ik ben er drie jaar geleden zelf geweest en kan nog genieten van die prachtige rondreis die ik toen samen met mijn man maakte. Ben benieuwd of er veel herkenbaars is.
Heel veel plezier.
En... de groeten van groep 7.

ian

hallo ron en toos, hoe is het met jullie in namibie, is er veel zon in winthoek. ik ben blij dat jullie veilig zijn geland. kus ian xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ellis

Hoi Ron, goed om je verhalen zo te lezen! Ik moest wel even zoeken op Reismee, want Ingrid kan niet zo goed typen geloof ik....... Heb mij nu aangemeld voor de reisverslagen, zodat ik niets meer mis! Veel plezier!!