connectedtonamibia.reismee.nl

Over datumverwarring en een golftas met 'klamotten'

Ze zijn op pad...!! De eerste vlucht (Düsseldorf-München) zit erop! Om 20.15 vliegen ze door! Het was een bewogen dag... Zo bleek een van de reizigers pas morgen gepland te hebben om te vertrekken...maar met veel kunst en vliegwerk lukte het nog om op tijd op de luchthaven te komen. Aldaar bleek een andere reiziger (nee, we noemen ook nu geen namen) wat onduidelijke zaken in de golftas te hebben 'klamotten', nee, dat hoorde niet zo, aldus de officials. De vriendelijke smile heeft waarschijnlijk redding geboden, want alles mocht mee. Morgen rond 8 uur NL tijd worden ze in Windhoek verwacht. Dan meer nieuws!

caroline

Fijn dat het alsnog gelukt is om met zijn allen in het vliegtuig te zitten.
goede reis allemaal
groeten
Caroline

thijke

laat ik toch echt de indruk hebben dat een en dezelfde persoon in de war scheen te zijn met de vertrekdag en de golftas ;-)
mooi initiatief en fijne reis samen.

Erik van den Boogaard

Heel veel hole in one gewenst!
Kom maar op met de verhalen.

Tony Verbruggen

De baliemedewerker op het vliegveld had ten aanzien van de inhoud van de golftas nog een fijne toevoeging namelijk dat er al voor minder mensen voor de rechter hadden gestaan. Dat was pas publiciteit geweest!!
Een prettig verblijf gewenst.

Han Koster

Mijn duits schiet nog wel eens tekort. Klamotten betekent toch kleding, ook als het in een golftas zit? Zou die rechter niet snappen dat als je er maar genoeg stijfsel in doet, dat je dan prima met een ouwe broek tegen een bal kunt meppen!